.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت اربعین در محورهای مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت اربعین حسینی از ظهر امروز در محورهای مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،علیرضا قدمی اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت اربعین حسینی از ظهر امروز در محورهای مازندران اعمال می‌شود، افزود: باتوجه به بازگشت زائران اربعین شاهد ترافیک سنگینی در محورهای استان هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران به ممنوع بودن تریلی کماکان در محور هراز اضافه کرد: تردد کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و چهارشنبه و همچنین از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه ،پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت‌ مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: بحث محدودیت‌های یک‌طرفه به‌صورت مقطعی باتوجه به تردد مسافران و همچنین تردد بومیان به سمت ییلاق‌ها در محور کیاسر در دستور کار قرار دارد همچنان که طی هفته‌های گذشته نیز اعمال شده است.

وی یادآور شد: باتوجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش باران روزهای پایانی هفته جاری لازم است خودروها به تجهیزات زمستانی مجهز شوند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سؤالات شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.